Consumator - Clientul final, deținător al bunului achiziționat

Furnizor - Societatea Eldas Electric SRL, prin deținerea site-ului de comerț electronic www.eldaselectric.ro

1. Drept de retragere - Înainte de livrarea comenzii

  1. Pentru plasarea comenzii, Consumatorul se obligă a citi și a accepta necondiționat acești termeni de anulare, termeni constituiți în cadrul legal oferit de către ANPC, dar și de către Uniunea Europeană cu privire la dreptul de a se retrage dintr-un contract la distantă în vederea achizitionării de bunuri și/sau servicii.
  2. De luni pană vineri, Furnizorul predă comenzile pană în orele 16:00 către compania de curierat aflată disponibilă în ziua respectivă, astfel încât toate comenzile plasate pană la orele precizate se pot anula de către client fără niciun cost suplimentar. În cazul în care coletele au fost predate ori ora specificată mai sus a fost întrunită, Furnizorul poate cere contravaloarea costului de manipulare și livrare către client ca și daune de retragere, cost de 5 LEI cu TVA inclus.
  3. Consumatorul are dreptul de a primi informații cu privire la produsele comercializate, altele decât cele deja precizate pe pagina produsului și i se vor oferi înainte de predarea comenzii către compania de curierat.

2. Drept de retragere - După primirea comenzii

  1. Consumatorul are dreptul, conform O.U.G. 34/2014, de a cere returnarea unui produs în termen de maximum 14 zile de la data facturii și a recepției produsului respectiv, fără a face vreo mențiune. Furnizorul își rezervă dreptul de a solicita informații consumatorului cu privire la motivul pentru care îl returnează în scopul imbunătătirii produselor comercializate pe platforma proprie, dar și în cazul în care există defecte de fabricație, altele decât cele precizate anterior în pagina produsului. Consumatorul se obligă să completeze un formular electronic cu toate datele cerute explicit în acel formular.
  2. Consumatorul are obligația de a returna bunul achiziționat în ambalajul original, cu manualele de utilizare, acolo unde este cazul, dar și împreună cu toate documentele justificative achiziției. Cazuri în care consumatorul este obligat să suporte costul cu livrarea bunului către Furnizor: a) când transportul comenzii a fost gratuit, b) când clientul invocă dorința de a renunța la produs fără ca un defect să fie enunțat. În toate celelalte cazuri ce nu sunt menționate în ART. 2. II, transportul este asigurat de Furnizor.
  3. Conform OUG 34/2014, Furnizorul poate cere despăgubiri în valoarea pieței produsului, dar și a gradului de folosință de la primirea comenzii și pană la exercitarea dreptului legal de a renunța la comandă. În cazul comenzilor achitate prin card online cu livrare din stocul extern (stoc furnizor, depozit extern, s.a.m.d.), Furnizorul se vede obligat să ramburseze Consumatorului contravaloarea comenzii minus 5%, reprezentând costul de raft al produsului comandat, în cazul în care a fost efectuată o comandă externe ce privește bunul comandat. Din motive de confidențialitate, nu se vor face aceste dovezi către Consumator, doar către A.N.P.C.
  4. Formularul de retur se află în contul clientului, unde are posibilitatea de a cere returnarea produsului.

Acest document a fost modificat astăzi, 10.01.2019 în prezența A.G.A. Eldas Electric SRL cu respectarea regulamentului de funcționare al A.N.P.C. și OUG 34/2014.

Urmariti-ne pe Facebook